Prijs!

Posted: August 8, 2016 in Dagelijks leven
Voucher en begeleidend schrijven bij de prijs

Voucher en begeleidend schrijven bij de prijs

Wij kunnen geen dag zonder Deen. Althans dat wil de PR afdeling van de Hoornse grootgrutter ons doen geloven. Dus komen wij daar één keer in de week om boodschappen te doen. Lege statiegeldloze flessen in de glasbak, muntje pakken, karretje nemen en hup de winkel in. Een paar weken geleden ligt er in ons karretje een voucher met krasvakje, behorende bij de aankoop van een krat Amstel en door de koper waarschijnlijk nonchalant achtergelaten. Thuisgekomen na het inkopen doen, kras ik de voucher open, zodat er een code zichtbaar wordt. Die code moet worden ingevuld op een website en samen met een slagzin worden verzonden naar Amstel. Geinig, doe ik! Je wilt het niet geloven, maar na enige dagen krijgen we een mailtje dat we winnaar zijn van twee seizoenkaarten voor AZ!!! Eerst denk ik nog dat het een grap is, maar halverwege vorige week komt er een pakje met daarin twee Amstel glazen met AZ vignet én twee echte seizoenkaarten voor vak A. Nou is Afke als de gelukkige bezitster van een seizoenkaart voor vak B en ik zelf fervent aanhanger van sc Dynamo, dus hebben we de overbuurman (zit in de familie) en een vriend van hem, zeer tot hun genoegen, tot AZ-fan gebombardeerd. Of we nu de gelukkigen zijn geworden door de code, die op de voucher staat, of door de slagzin weten we niet. Er zal wel niet over de uitslag gecorrespondeerd kunnen worden. En het ergste is dat ik die zin niet heb opgeslagen, opgeschreven of me kan herinneren. Wat maakt het ook uit. Feit is dat we een verschrikkelijk leuke prijs hebben gewonnen en nu nooit meer

daar drinken we op!

daar drinken we op!

kunnen zeggen: “wij winnen nooit iets”..

Nico

Comments
  1. Leonie says:

    Echt zo ontzettend leuk! Kunt u ze niet even een emailtje sturen om de zin te achterhalen? Ik ben toch wel erg benieuwd…

  2. eveline rutten says:

    Haha leuk! Ik ken het gevoel, heb 1 keer in mijn leven aan een verhalenwedstrijd meegedaan en gewonnen. Grote verbazing, vooral bij mijzelf
    Tot dinsdag!

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

Leave a comment